Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vil ikke noe mer med bilen enn at den blir stabil, og er godt fornøyd med standard sprut;). Blir en del langkjøring med full bil, så drivstoff er greit å kunne spare litt om mulig. Men mindre motor er uansett uaktuelt.. Da kunne jeg heller kjøpt japse... Gud forby;)!

Ut ifra hva jeg har fått med meg tror jeg bmw går skrittende fremover noe som vil si bedre motor konstruksjon og lavere forbruk pr hk. Hadde gått for m/vanos ut ifra din data jeg, men det er nå min mening. Skal du ha billig motor i innkjøp så er 2 liter u/vanos et alternativ

Skrevet

Troels lytt til Hofstad. Han vet hva han driver med. Jeg er litt på jakt etter vite hvorfor han mener det motsatte av meg til tider, da ikke bestandig er fornøyd med sånn er det bare men vil vite hvorfor det er slik å så kan gjøre meg en mening.

Trenger vel ikke si noe mer jeg da, var min mening om jeg skulle velge.
Skrevet

Er mange momenter som gjør at jeg ville valgt non, men er vel ikke så lett å få tak i gode av dem lengre...

Min er helt annerledes enn de med vanos, da den popper, vræler og er mer responsiv.

Kjørte den hjem brukte den 37 liter på 54 mil.

Nå bruker den mer...

Tenker man økonomi vil trölig den uten være enklere å vedlikeholde på sikt.

Finns andre mekaniske ting for hvorfor jeg er glad i non, men blir vel mye å legge ut i denne tråden...

Skrevet

Finns andre mekaniske ting for hvorfor jeg er glad i non, men blir vel mye å legge ut i denne tråden...

Nei, da bimmers har stor plass. Bare scrole forbi for de som ikke er intressert :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...