Hobbe Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Jeg vurderer å selge en nyoverhalt topp for å finansiere en ny motor. Toppen er en fra en 93`325i vanos som har gått ca 130000km. Hjalp ikke å overhale toppen da den tar inn vann i blokka. Hva er en riktig pris? Takker for innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 hadde gitt rundt 2-3000.- kommer ann på hvor mye som følgte med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Tror nok den er verdt litt mer.. De vokser ikke akkurat på trær heller! Hadde gitt 5000kr for en slik topp om jeg hadde trengt det. Men fant ingen da jeg lette etter topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Tror nok den er verdt litt mer.. De vokser ikke akkurat på trær heller!Hadde gitt 5000kr for en slik topp om jeg hadde trengt det. Men fant ingen da jeg lette etter topp. for motor for 5 tusen. da er man passe despo vis man gir 5 lapper for en m50b25 topp ass. men men trenger man så trenger man jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Handlet en slik med 130K km for 1500 for en kamerat, men var vel lykketreff... Endte med at jeg måtte kjøre til Fredrikstad og montere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Prisen har ofte med kvalitet og gjøre også.. Har du papirer på at toppen er overhalt + trykktest og planing hadde jeg glatt betalt 5000kr isteden for 5000kr for en herja motor.. Og en uviss topp til 2000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Var papirer på den til 1500, kompl servicehefte osv. Men var lykketreff. Kameratskien med ny blokk, ny topp osv er i allefall fornøyd. Og sjekket den før montering seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 mannen med penger skjønner jeg. bedre å gjøre bra billig kjøp en dyrt kjøp. men somsakt best å vite stand på varen. men selv om den koster 5 tusen betyr det ikke at den er noe bedre en noe annet til halveprisen da. så jeg ville tatt den til 2000.- og satset på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Eller kjøpt den til 1500 som var som ny? men hjelper ikke trådstarter vi nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Si gjerne ifra når du skal selge, er på utkikk etter en topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå