Kobar Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Nå som kulda setter inn, skal selvfølgelig varmen fra varmeapparatet svikte Jeg fylte opp radiatoren med kjøleveske, og det ble varmt og godt inne i bilen, men helga etter så møter jeg samme problem! Kjølevannet forsvinner! Kan ikke se noen tegn til lekkasje noen plass, men det hender at etter jeg har fylt opp radiatoren, og kjører bilen litt hardt, så ryker det smått opp fra under fangeren, og ut lufterillene, ikke noe særlig mye. Men kan ikke se noe antydning til noe lekkasje rundt radiator/slanger Plages også med at den tikker ganske kraftig under kaldstart! Kan det være toppakningen som begynner å gå lei?
Raymond Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Viss det er for mye kjølevann vil vell trykket bli høyt og den vil "slippe" ut overtrykket ellerno? hadde no lignende problem på en gammel supra jeg hadde.. da måtte jeg bytte lokket til radiatoren.. men, vet ikke hvordan dette er på bmw.. lokk med overtrykksfjær i ellno
Kobar Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 men det blir kun varme inne i bilen når jeg fyller på vann! eller når jeg kjører bilen hardt( hardere enn normal langveiskjøring)
Raymond Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 hos meg skjedde det på sommern.. så vet ikke det med varme men, det hadde nesten samme symptomene som en gåen topp pakning.. va ganske merkelig.. de på toyota funderte og litt før di bare testa et lokk for å sjekke men, seff... it bare bare å si
Kobar Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 Fant et ørlite hull i radiator! det er tettet, og limet herder, trengte visstnok 24t tørketid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå