Gå til innhold

8,5 og 9,5x19 M6 felger til 5/6/7 serie...

Runar-CSi
 Share

Anbefalte innlegg

Har ett sett med nesten nye M6 replica felger, 8,5x19 foran med 235/35 dekk og 9,5x19 med 265/30 dekk. Hjulene er uforskammet lite brukt, kjørt maks 70-80 mil. Vurderes solgt og bud ønskes. Får jeg ikke et bud jeg føler meg fornøyd med så er det så enkelt som at da blir de heller ikke solgt....

y27xbo7d3wa6c2rlbs5l.jpg

rn52n9hrppo7nb537l9m.jpg

21_-635050436.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

passer di på E39???

Såvidt jeg kan se så er det bilde av en sedan E39 med disse felgene lenger oppe i tråden :wink:

bare lurte, fordi di har annen ET en den som står i vognkortet...

Okei, sånn å forstå :)

Har ikke noen erfaringer med E39, så jeg veit ikke om disse kom med flere dekkdim-alternativer i vognkort? Jeg har hvertfall 2 alternativer i tillegg til org-dim på min;)

Får nesten høre med trådstarter om denne E39 er påmontert spacere eller noe sånt sammen med felgene!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke på noen som helst måte å ødelegge et eventuelt salg for deg trådstarter, men som potensiell kjøper, så mener jeg alltid det er greit å ha en oversikt over "markedet" både brukt og nytt, slik at man kan sammenligne priser!

Jeg har selv M6-replika i 20" med dunlop og pirelli dekk.

Du selger felger i 1" mindre og påmontert billigdekk.

Da jeg var på jakt etter dekk/felg, fant jeg mange som solgte "din" felg/dekk-pakke nytt, til priser mellom 10-12.000,- med Nankang.

Hva har DU betalt?

Du sier de er "så og si nye", da antar jeg de er HELT fri for skader/riper/hakk, men allikevel mener jeg at de som 2.håndsvare ikke er verdt mer enn maks 8.000,-

Jeg mener ikke på noen som helst måte å være frekk, men det hadde vært fint om du hvertfall kunne gi en prisantydning! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du er ikke frekk.. hehe... Jeg vet ikke hva de er verdt. Lufter kun salg da jeg har ombestemt meg IGJEN og kunne tenkt meg nye felger. Mener jeg betalte ca 13500 for de for å få de med dette innpresset. ok, jeg vil nok ha rundt 9k for de om det skal være aktuelt å selge de. Det er jo ikke verre enn at jeg kan bruke de til vinterfelger på E60`n også da så har jeg jo fortsatt en god grunn til å kjøpe nye hjul til E24`n .... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...