Alsmarken Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Hei. jeg kjøpe meg 520i e34 i går. Da sa de at det var noe gale med varmen inne i bilen. Der er air condition. Er det noen som har forslag til hva feilen kan være? Jeg trodde det kunne være tomt for gass, men når jeg kjørte hjem over, så plutselig så skrudde varmen seg på. Når jeg stoppet bilen igjen, da var den dau. Så jeg har absolutt 0 peiling på det kan være. Håper på rask respons Mhv Ole Christian
OKSE Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 AC har ikkje noko med varmeapparatet i bilen å gjere. Vil tippe på lite kjølevæske, luft i kjølesystemet eller taktventiler som henger/trege.
Alsmarken Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 Det er akkurat som om det er 0 spenning der, lysene lyser ikke heller. har sjekket sikringene. De var i orden. Det er litt kjedelig nå som kulda setter inn
Alsmarken Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 nei, det er null effekt. Lysene på knappene lyser heller ikke.
Simpel Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Tja, er ikke noe ekspert på det men siden det ikke går strøm til anlegget og det ikke er sikringen må det være ledningen eller en kontakt. Sjekk om det går strøm fra sikringen og videre som en start. Eller den berømte løse kontakten/ledningen. Feilsøk elektro kan være en ekspertjobb til tusen og det er bare noen spesielle mennesketyper som skjønner seg på strøm Lykke til hvertfall.
///MPower Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 det at det ikke er lys er sikket bare pærene som er gåen. var det sånn at viften bare fungere av og til? da ville jeg sjekket viftemotormotstand. en liten guide til hvor den ligger her. hvis den ikke ligger på venstre siden så liggen den på høyre side ca samme sted. http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=41
Alsmarken Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 HAr sjekket viftemotstanden, den var helt fin :S
tomerikk Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Ta ut panelet å se om kontaktene står skikkelig i.
bmw520 Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 sjekk også viftebryteren, hender at den ryker også, eller har veldig dårlig kontakt
Alsmarken Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Har nå lagt merke til an når jeg skrur av bryteren så slår A/C ut om omvendt. Derfor så må nok bryteren fungere. Sikkert vifta som har tatt kvelden da. Er den dyr og hvor befinner den seg? Takker !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå