Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg kjøpe meg 520i e34 i går. Da sa de at det var noe gale med varmen inne i bilen. Der er air condition. Er det noen som har forslag til hva feilen kan være? Jeg trodde det kunne være tomt for gass, men når jeg kjørte hjem over, så plutselig så skrudde varmen seg på. Når jeg stoppet bilen igjen, da var den dau. Så jeg har absolutt 0 peiling på det kan være.

Håper på rask respons :D

Mhv Ole Christian

Skrevet

AC har ikkje noko med varmeapparatet i bilen å gjere. Vil tippe på lite kjølevæske, luft i kjølesystemet eller taktventiler som henger/trege.

Skrevet

Det er akkurat som om det er 0 spenning der, lysene lyser ikke heller. har sjekket sikringene. De var i orden.

Det er litt kjedelig nå som kulda setter inn :P

Skrevet

Tja, er ikke noe ekspert på det men siden det ikke går strøm til anlegget og det ikke er sikringen må det være ledningen eller en kontakt. Sjekk om det går strøm fra sikringen og videre som en start. Eller den berømte løse kontakten/ledningen. Feilsøk elektro kan være en ekspertjobb til tusen og det er bare noen spesielle mennesketyper som skjønner seg på strøm :) Lykke til hvertfall.

Skrevet

Har nå lagt merke til an når jeg skrur av bryteren så slår A/C ut om omvendt. Derfor så må nok bryteren fungere. Sikkert vifta som har tatt kvelden da. Er den dyr og hvor befinner den seg? :)

Takker !;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...