matsrh Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Skal ut med bensintanken på e30'n min for må ta litt rust som er rett over. Så jeg spør hvordan det er å montere av den? Har egentlig ikke sett noe på det men vil ha tips og slikt
Tam Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Du må av med mellomaksel og eksos for å få den av. Bytt bremserør som er under tanken når du først har den ute. Husk å merke mellomaksel slik at den kommer i samme posisjon når du setter den på igjen.
Fliid Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 ned med eksos. Ned med varmedeksler. Ned med mellomaksel. 3 skruer i forkant av tank, 2 i bakkant. 13 mm, med lan forlenger holder. Husk og plugg av alle kablert /slanger som er under lokket under baksetet, der tankmåler er. Lokket på venstre side og, om du har facelift. Nå er det "bare" og ta den ned.
matsrh Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Oki, takk for tips Lurt å tømme tanken før jeg tar den av?
Fliid Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Hehe, den blir litt lettere og hanskes med da ja ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå