daimen Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Noen som kan komme med noen tips her? Jeg sliter vel i første omgang med å få av dekselet. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Jeg har en pizza, hvor la jeg nøklene? Litt mer info hjelper alltid ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Du vrir den bare nordover så vips er"n løs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Men kan man stramme fjøren på "stramme-rullen" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daimen Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Det er det jeg skal sjekke. Ser for meg at det er noe ala rullegardin patent? Eller er det bare en fjær som ikke er mulig å stramme? Er så lei av å sitte med "halve belte" i fanget når jeg tar det av. Er forøvrig en 318TDS E36, 96-modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå