BimmerKing Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Deler fra en -91 525iA sedan selges. Det er en kompis av meg som skal selge dette, men jeg skal svare etter beste evne i tråden her Delene ligger i Vestnes Kommune mellom Molde og Ålesund... ------------------------------------------------------------- MOTOR/GIR - Motor gått ca 215 000 km (M50B25) Prisant 10 000.- kan diskuteres - Automatkasse gått ca 70 000 km Prisant 3 000.- kan diskuteres Evt motor/gir samlet for kr 12 000.- Motor bruker lite olje og gikk fint i bilen den sto i. Girkassa er også meget bra. ------------------------------------------------------------- - ABS-klumpen framme i motorrommet.... Prisant: Bud? - Mellomaksling.... Prisant: Bud? - Eksos.... Prisant: Bud? - Radiator.... Prisant: Bud? - Diff med org brems Prisant: 3 500.- kan diskuteres - Grå speil komplett begge sider.... Prisant: Bud?
Hoem Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 du sier "med sperre" Da mener du 100% sikkert?
BimmerKing Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 Nope.. Orginal diff med brems da, hvis det hjelper deg mer
BimmerKing Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Man har selvfølgelig lov å komme med bud Slenger dere inn bud så kontakter jeg vedkommende som har delen og kommer tilbake til dere ang dette
Hoem Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 okei, begynte og lure litt =) Utvekslingen på diffen er ?
BimmerKing Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Det vet jeg dessverre ikke. Og den ligger ikke her hos meg, men det er fra en standard M50 autolat, så da kan jeg se om jeg finner det på nettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå