BreitBau Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Tror de fleste er lei prosjekttråden min, så jeg håper jeg får litt bedre svar her. Har gått i en uke nå å tenkt på dette med å lakkere kanten på felgene i samme farge som bilen, og beholde ytterste kanten blank som i dag. Tror kanskje det hadde gjort deg.. Om dere har bilder av biler med lakkert kant kan dere jo slenge de ut her, hadde vært artig å se.. Har satt Arild G. på saken så venter spent på om noen av bildene mine er bra nok til å brukes.. Blir eventuelt å sende de til pulverlakkering i vinter da.. Her er ett bilde jeg smelte sammen med noen felger som har svart kant fra før av.. Er jo ikke noe jeg ser hver dag, og kunne jo vært interessant å få sett noen bilder der ute..
BreitBau Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Btw. Eneste bildet jeg har som passet felgene slik de var vinklet på bildet, er bildet jeg har med meg ved bilen
Rabies Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Syntes egentlig det er veldig bra med de felgene du har jeg... Kan jo bli FOR svart også
BreitBau Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Det er klart at du vil ikke få den blanke kanten som førstørrer felgene.. Sånn at de kan nok virke litt mindre ja.. Er mye rart jeg må ta hensyn til.. Er jo derfor jeg må se noen biler med felger før jeg går på. Men det er en interessant tanke..
A1eks Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Kan ikke hjelpe deg med noe, men at du har fin bil, det skal du ha!
fish Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Er det "delt" felg? Ser ut som chrome innerst, svart ytterst. Det var hvertfall tøft.
BreitBau Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Er det "delt" felg? Ser ut som chrome innerst, svart ytterst. Det var hvertfall tøft. Ja akkurat, på den felgen som er prøvd så er det det.. Vil jo bli det om jeg lakkerer mine også.. Tror ikke jeg kommer til å lakkere innsiden..Men tror ikke det blir så flashy som det vises på bildet..
BreitBau Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Da har Arild G. gjort litt magic her, og slik ser forslagene hans ut.. Personlig liker jeg best denne versjonen..
Rabies Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Det andre bildet var jo egentlig jævlig tøft da
Søreng Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Synes det nederste var fett.. Kjør på Ikke noe en ser hver dag!
Torek Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Hvorfor ikke shoppe et bilde med lakkert senter også, eller er det helt uaktuelt?
BreitBau Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Joda.. Men er redd det blir alt for mørkt.. Syns allerede at feks bilde nr. 1 har en alt for anonym tone.. Det jeg liker med bilde 2 er at den versjonen har ett senter som markerer starten, og en ytterkant som er polert og dermed viser slutten.. Du beholder derfor dybden i felgene..
Thomaz Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Blir bra det der Må hrlt klart beholde org fargen på ytterringen..
Astri Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Syntes det nederste var stiligt for der var det nok crome. For på en så mørk bil blir alltid dekka seende grå ut, når felgene er svarte, å det er lite vakkert. Da bør du ikkje være gnien med dekkshine iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå