Gå til innhold

bmw 323 delebil..solgt

Ceylon
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 4 dørs e30

Kun 187 000 km

utstyr:

-servo

-abs

-ac

-stor diffsperre

-m20b23

-el vindu forran (ikke koblet)

-effektanlegg

Bilen starter og går, jeg trenger egentlig bare kalipper og skiver bak fra bilen. Den ser ikke noe pen ut ... men lite rust

kan byttes i noen fine "16 eller "17 til e30 :wink:

bcicr95rz7eq7r0zmekx.jpg

jptckzknlnasnyfgu6f2.jpg

1db65jsqmq7alab2pari.jpgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, det gikk unna :)

ja det var rette setningen for natta det. nå står bilen trygt på tunet hjemme.

var 2 min i fra å ikke rekke siste fergen fra bergen hjem.

tror jeg har gjort tidenes raskeste bilhandel. fra vi gikk ut av bilen, kjørte bilen på henger,stroppet, betalte og spant av sted tror jeg det gikk 5-6minutt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... ja rakk ikke å gi dere "tur" cd`n som komisen din ønsket. Kikket etter dere på terassen, men det var bare baklysene på hengeren som for rundt svingen. Ble vel god disel dur hele veien hjem tenker eg.. hehe...

Har aldri solgt en bil så fort i mitt liv heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gled deg til det :P

Veldig spesiell bil...4 dører og europrislakk :D

var ikke noe pent syn nei.. håper jeg bare får motoren til å svive pent før jeg kaster den ut av.. skal si di gammle 323ene hadde mye rart utstur, både ac og abs på denne. skjelden man ser det i gammle 325 også.

VET du hvilken utveksling diffen har? var så skitten under at jeg fikk ikke sett om det var store eller lille typen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er store typen... men er ikke sikker på utveksling. 323 kom kun med diffsperre som ekstraustyr etter hva jeg har fått med meg.

Ja er jo nok av grom deler der du kan plukke. Den der gikk på tilbud for å si det sånn, siden du var kjapp å handle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...