Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjør motorn varm, slik at termostaten åpner seg. Så åpner du forsiktig lufteskruen øverst på termostaten til det slutter å boble og bare renner ut.

Skrevet

åpn lufte skruen før du begynner og fylle kjøleveske på. da går lufta lettere dit. hel vannet sagte oppi så det ikke lager/blir så mye luft i vanntanken. da er det skjeldet du trenger og lufte noe serlig. har funket fint for meg på rimelig mange m20 motorer.

etter dette følger du anvisninga til icc.

Skrevet

fylte vann til det rant over på lufteskruen..og kjørte varm. men temperaturen gikk over det normale. men da hadde ikke termostaten åpnet seg enda heller da.. skal skifte den så får jeg se om det blir bedre

Skrevet

Hold motor på 2500 o/min når du skal lufte.

Holder egentlig å kjøre seg en frisk tur uten lokket på som regel og etterfylle etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...