porsche Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 jeg henter en svenskbil på mandag10.11-08 den selges i deler, motor og girboks er 100% auotomaten ble renovert for 15000kr for 10000km siden dette gjelder diesel pumpen også, bilen er cosmos swartz , avtagbarthengerfeste med elmoduler, svart interiør med kolfiber paneler , setene er avtøy men ikke de som leveres til vanelig til e39, men det er levert org fra fabrikk. bilen blir stående i namsos, skal motor og bil prøves så må dette skje innen 1 des. da begyner demonteringen for alvår, delene selges billig, skal bare finansere mine deler som jeg trenger, de delene som da ikke blir til salgs er som følger: panser, v-framskjerm, h-bakskjerm,bakfanger,olje og vannkjøler med el vifta, h-speildeksel, airbagx 2 mail meg på thomstoraunet@hotmail.com for priser og spørsmål, el ring 91137964. motor og gir kan selges billig om det kjøpes komplett, p,s helt nye sommer dekk 18" på bildet,
tolla Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 jeg henter en svenskbil på mandag10.11-08den selges i deler, motor og girboks er 100% auotomaten ble renovert for 15000kr for 10000km siden dette gjelder diesel pumpen også, bilen er cosmos swartz , avtagbarthengerfeste med elmoduler, svart interiør med kolfiber paneler , setene er avtøy men ikke de som leveres til vanelig til e39, men det er levert org fra fabrikk. bilen blir stående i namsos, skal motor og bil prøves så må dette skje innen 1 des. da begyner demonteringen for alvår, delene selges billig, skal bare finansere mine deler som jeg trenger, de delene som da ikke blir til salgs er som følger: panser, v-framskjerm, h-bakskjerm,bakfanger,olje og vannkjøler med el vifta, h-speildeksel, airbagx 2 mail meg på thomstoraunet@hotmail.com for priser og spørsmål, el ring 91137964. motor og gir kan selges billig om det kjøpes komplett, p,s helt nye sommer dekk 18" på bildet, Hvor mye skal du ha for speedometeret? Viss det ikke mangle pixler da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå