camxer Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Har begynt å demontere kalliperene fremme, men bilen må ut av garasjen for en dag eller to. Det blir litt vanskelig å skue den ut alene, så jeg lurer på om det går an å starte motoren og kjøre bilen forsiktig ut og bruke håndbrekket for å så stanse bilen. Blir bremsekraftforsterkeren blir skadet av dette? Nesten alt av bremsevæsken er borte fra systemet og jeg mistenker sterkt at det kommer til å gå dårlig... En annen ting; passer bunnpannen fra en M50B20 på en M52B28? Eller... hva som må gjøres for å så få en M52 motor ifra en E36 nedi en E34? Har datasprut med mulighet for å så styre vanos, så EWS blir nok ikke noe problem her. Håper at det er noen som vet
tomerikk Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Den tar ikke skade av det. Ta av el.pluggen på abs modulen så ikke den starter.
camxer Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Takk, det var godt å høre Det er flatt foran garasjen, så jeg regner med at det går bra. Noen som vet noe ang bunnpanne-problemet mitt?
Spiritus Sancti Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 OT, men går det ikke an å rulle bilen ut?
Fliid Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Blind du eller? : Det blir litt vanskelig å skue den ut alene, For vanskelig sier vedkommende. Men nei, BKF'n blir ikke ødelagt av dette : )
Spiritus Sancti Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Blind du eller? : Det blir litt vanskelig å skue den ut alene, For vanskelig sier vedkommende. Men nei, BKF'n blir ikke ødelagt av dette : ) Sorry sjef. Fikk ikke med meg det jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå