matsn Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 alt er koblet og funker men må lure start sperren for den gikk å starte når nøkkelen stod i tenningen men når jeg tok den ut så ville den ikke. så regner med jeg må lure start sperren på en måte. noen gode råd?!
matsn Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 1999mod 520ia stv startsperren står rett under rattet.
Sir Hofstad Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Står vel ikke annet enn ringantenne der? Eneste løsning er å legge en ekstra nøkkel ved den antennen.
matsn Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 nei er startsperre. ews eller noe greier stod det på den. prøvde å koble starter lednindene som gikk inn og ut fra den sammen men den styrer vel tenning og alt. for starteren snurret men da tente den ikke....
Sir Hofstad Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Lagt ut info på EWS generasjonene tidligere. Og det hjelper ikke å snurre noen ledninger sammen, antennen trenger en nøkkel som sender rette koden via FM signaler.
matsn Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 så med andre ord jeg må ha en nøkkel liggende ved den senderen eller tape den på den ews boksen?!
tomerikk Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 EWS komuniserer med motordtyringen over busen, så det går ikke å bypasse den. Du kan feste chipen ved ringantena men da blir bilen i aktiv modus og batteriet tappes raskere.
matsn Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 ja men hvordan da montere fjernstart som funker uten å koble meg gjennom ews?!
Sir Hofstad Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 EWS komuniserer med motordtyringen over busen, så det går ikke å bypasse den. Du kan feste chipen ved ringantena men da blir bilen i aktiv modus og batteriet tappes raskere. Ok, valigvis deaktiveres systemet etter 16 min.
matsn Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 ews systemet?! så det tapper ikke? så jeg kan tape fast nokkelen på ews boksen?! hehe litt desp på å få det til å funke:D hehe
tomerikk Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Enkelt sakt så kan du ikke. Eneste mulighet er ett tuningsprogram til motorstyring som fjærner det, men det tror jeg ikke fins til denne.
matsn Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 alt går an bare man klipper og limer nok:P hehe jeg prøver bare til jeg klarer det:D
matsn Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 jepp takk takk:D hehehe skal alltid klare det til slutt:D gjelder å ikke gi opp hehe:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå