Gå til innhold

Min BMW E34

pondus_4
 Share

Anbefalte innlegg

Hei har en bmw E34 som eg har stylet og gjort en del me, ikke alle som liker den men mange er overasket over kor fin den egentlig er, men er dessvere bare en 520 :( har planer om og inmpotere meg en M5 og hive allt over på min. har gjort sinnsykt mye me bilen min, bilen var helt orginal når eg fikk den, ikke gjort noe me den då, var ikke senkett en gang:P men no har eg senget den sutte på stab stag og byttet alle foringer til powerflex og lakkert den i ferarri sin orginale svart farge, motoren er visst toppen gjort masse me, den er visst planert og vært innsug er portet 1mm og det samme me eksosen. går kan litt bedre en vanlige 520, men går allt for lett på turtallseperen,,

men er det noen som vet kor eg kan få tak i en sånn sinter clutsh?` fint visst dere kan si hva dere mener om bilen min:)

mo98xkdls94aikla3jde.jpg

kzi153bi1oelwfumg1f8.jpg

nu0ctobqa96xvnjfkc5j.jpg

0xqlcdhrucx1f8kt52rc.jpg

0udv8nl5y7magp9perpk.jpg

2w4uc99j7vsldnwkn02e.jpg

l6zjz8x53vyn74slhda9.jpg

lpsmo6tk6zcl9l5dfbah.jpg

zd690lnoa1ltf9n3153b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne bil tok jeg bilder av i fredrikstad for 1 år siden eller no. da hadde den et alpine merke pa panseret:P slett ikke den verste E34 jeg har sett. men front/bak fanger og vinge falt ikke i smak her hvertfal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg selv er ikke fan av styling som ikke er M-tech, men det er jo din bil. Så stilen på bil bil skal du få bestemme selv!

Jeg ville ikke hatt vinge på bilen min og kansje en annen bak fanger. Tipper du har tenkt på å kjøpe noen andre felger. Noen nye større felger får nok helheten med bilen til å bli bedre ;) Ellers er jo fargen sykt fin, riktig farge til E34 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...