pondus_4 Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Hei har en bmw E34 som eg har stylet og gjort en del me, ikke alle som liker den men mange er overasket over kor fin den egentlig er, men er dessvere bare en 520 har planer om og inmpotere meg en M5 og hive allt over på min. har gjort sinnsykt mye me bilen min, bilen var helt orginal når eg fikk den, ikke gjort noe me den då, var ikke senkett en gang:P men no har eg senget den sutte på stab stag og byttet alle foringer til powerflex og lakkert den i ferarri sin orginale svart farge, motoren er visst toppen gjort masse me, den er visst planert og vært innsug er portet 1mm og det samme me eksosen. går kan litt bedre en vanlige 520, men går allt for lett på turtallseperen,, men er det noen som vet kor eg kan få tak i en sånn sinter clutsh?` fint visst dere kan si hva dere mener om bilen min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Ingen bilder, men hos meg så er det å uthore en E34 med billig plastikk fy fy, samme hvor gjennomført det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 du får legge ut bilder før vi kan si vår mening om bilen da. velkommen til bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus_4 Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 har gjort det no:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 denne bil tok jeg bilder av i fredrikstad for 1 år siden eller no. da hadde den et alpine merke pa panseret:P slett ikke den verste E34 jeg har sett. men front/bak fanger og vinge falt ikke i smak her hvertfal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus_4 Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 denne bilen ble ferdig i sommer:P så tror ikke at det er denne du har sett og bilen har kun vært i bergen:P men på bilde er den ikke senket også er ikke vinduene sotet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 eg selv er ikke fan av styling som ikke er M-tech, men det er jo din bil. Så stilen på bil bil skal du få bestemme selv! Jeg ville ikke hatt vinge på bilen min og kansje en annen bak fanger. Tipper du har tenkt på å kjøpe noen andre felger. Noen nye større felger får nok helheten med bilen til å bli bedre Ellers er jo fargen sykt fin, riktig farge til E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus_4 Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 hehe, vingen er eg litt skeptisk til, så får se ka eg gjør me den, men nye felger er bestilt kantfelger 18" tenkte eg skulle ha 245 32 18 vet ikke eg, eller er det for breit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus_4 Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 `men bilen blir nesten sølv i solen er så mye metallic i den:P ganske stillig egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Du må nok ha noen breie felger bak vertfall, siden bakfangeren får hjulbuene til å virke sykt stor på bildet syns jeg. Har du tenkt på fler eikede felger eller bare noen eiker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus_4 Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 vet ikke, har tenkt på svarte felger me chrom kant, tror det hadde vært fint på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 da har du kopier den jeg tok bilder av. jeg ser nemmelig ikke noe forskjell utenom klistremerkene, felgene og bmw merkene. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe34turbo Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Bilen ble tøff med den stylinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus_4 Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 haha, jævlig tøfft, men eg har ikke den lippen under front fangeren, men den var jævlig tøff:P vet du kor de han sånne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe34turbo Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 haha, jævlig tøfft, men eg har ikke den lippen under front fangeren, men den var jævlig tøff:P vet du kor de han sånne? Tror kanskje gs har det,siden dem selger den stylinga der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå