Infinity Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Sliter med ladinga på min 89 325.. Har nytt batteri, jording skal være god, børster er nye, har tre forskjellige dynamoer og flere instrumentpaneler å prøve meg fram med, men får den ikke til å lade samme faen. ladelampa i instrumentene lyser ikke når jeg skrur på tenning eller i det hele tatt, og slik jeg har forstått det må denne virke for at bilen skal lade..Har byttet pære og vet den er hel, og den ryker ikke. Noen som har noen andre ideer på hva dette kan skyldes? Har også prøvd å dra en ledning rett fra batteri til styrestrømmen på dynamoen men lader ikke da heller.. Kan ikke skyldes noe slags rele eller noe som har noen sammenheng med lading?
Infinity Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Ja, men den sitter vel i instrumentene eller er jeg helt på tur da? Når du sier ladelampe mener du ikke da pæra i instrumentene?
Infinity Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 jo men jeg har som jeg skrev øverst flere speedo og vet at ladelampe er hel, så problemet kan ikke være der..
Infinity Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 ja, såvidt det gløder i prøvelampa når jeg skrur på tenninga hvertfall.
tomerikk Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Det skulle være full batterispenning der. Det kan være brudd i den. Prøv en ny kabel mellom dynamo og starter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå