BMW525ie34 Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Har kjøpt et hjemmekino fra LG for noen mnd siden. Brukte dette i kombi med ps3 og kdl3500 sony skjerm i 40". Kjempe kombinasjon syntes eg. Uansett har eg kvittet meg med ps3 og TVen pynter no stuen til faren min. Så anlegget bare står der og samler på støv. Kjøpte det som sakt nytt på elkjøp for 7000kr og eg har kvittering og dermed garanti på det. Sitter på skoln no så har ikkje navn på det og heller ingen bilder...men dette kommer kl 6 i dag. Annlegge ytter 750w visst eg ikkje tar feil og kjører alt utenom Blu-ray. Oppskalerer også til 1080p. Diverse ledninger følger med som opptisk kabel osv. Litt å skrive men eg oppdaterer litt senere i dag som sakt. Anlegget er som sagt brukt litt over en mnd. Pris: HBO 3500Kr I og med at dette veier litt og at det er litt stort så ser eg at noen henter dette eller at vi møtes en plass i bergen kanskje?? Vil helst ikkje sende. Bilder: Mvh
-Anders- Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Den kjører alt uten om blu ray? Altså, den tar HD DVD eller? Dette er en slik kombinert dvd/forsterkerdel og 5 satelitter pluss sub?
BMW525ie34 Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Sånn, der var bilder ordnet:) ikkje de beste siden eg bare koblet fra og satt de på en plass på rommet. Menmen Den kjører alt uten om blu ray? Altså, den tar HD DVD eller? Dette er en slik kombinert dvd/forsterkerdel og 5 satelitter pluss sub? Nei Tenkte ikkje på hd-dvd... men alt annet tror eg skal gå fint. Skal søke på lg sin side no og finne litt info;) Mvh
BMW525ie34 Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Litt fra LG: Spesifikasjoner Effekt (RMS) 700W (5x100W + 200W) Antall høyttalere 5+1 Subwoofer 200W Dolby® Digital/DTS Ja/Ja Radio/RDS Ja/Ja On-screen-display Ja Avspillingsformat CD, CD-R/CD-RW, DVD, DVD-R/+R, DVD-RW/+RW, DVD Audio, VCD, SVCD, MP3, WMA, JPEG DivX-støtte Ja Opptaksmulighet Nej Innganger AXU, Scart Utganger HDMI, Component, Scart, Composite Progressiv skanning Ja Strømforbruk i drift 120W Strømforbruk avslått 1W Annet Full HD 1080p Up-scaling, SIMPLINK, USB Plus • 700 W totalt • DivX / DVD±RW/R /WMA/MP3/JPEG-avspilling • XTS-pro fulldigital forsterker som gir mindre varme og jevnere frekvenskurve • USB plus • HD AV Sync • Progressive Scan • HDMI 1080p Up-Conversion • SIMPLINK (HDMI-CEC) • Portable Audio In (3.5Ö Stereo In) Sånn:)
BMW525ie34 Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 bump....komm med bud no folkens;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå