Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

luktet svidd av vifta mi idag, merket at den hang seg fast og at noe trekte j... med strøm. slo av vifta å satte mer varme på for å så slå på igjen vifta, da funket det. Gåent lager på selve vifta eller?

ellers er det mye jobb å skifte hele greia?

Skrevet

Kan vell være sannsynlig at det er selve viften som er gåen da ja.

Det er en relativt kjapp oprasjon og skifte kupe viften men det er noe trangt og få den ut/inn bare og skru av dekslet under viskerne/bak motoren og så demontere beskyttelses dekslet til viften, deretter er det bare og ta den ut. Brukte kanskje 30 min sist jeg gjorde dette på min E34

Skrevet
Kan vell være sannsynlig at det er selve viften som er gåen da ja.

Det er en relativt kjapp oprasjon og skifte kupe viften men det er noe trangt og få den ut/inn bare og skru av dekslet under viskerne/bak motoren og så demontere beskyttelses dekslet til viften, deretter er det bare og ta den ut. Brukte kanskje 30 min sist jeg gjorde dette på min E34

dette beror også på vilken motor du har ;) jeg har TDS og da er d drit trangt pga at toppen er noe høyere en bensin, men mener at d er lettere på en som har M50 motor da insuget er lavere en på m20 motorene, men uansett utenom at d er trangt så er d en grei jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...