Kobar Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Etter jeg fikk montert shortshift, er det som om bilen står i fri i hvert gir, da girstangen er som en rørepinne! Hadde også problemer med å få bilen i revers, men viss jeg dytter girstanga mot pasasjersete, forbi femtegir på en måte, og dytter den rakst tilbake i det "hakket" før man trykker den fram og inn i revers, så går det... har vært under bilen og sjekka klipsene, alt så fint ut! og foringen på girstanga står i hakket sitt! er det girkassa som er tullete? eller har andre opplevd det samme?
RobertN Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 høres ut som staget mellom shiftern og kassa ikke vris når du dra til siden.
Kobar Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 jeg måtte jo bøye dette staget, slik at det går klar mellomakslingen.. mulig jeg har bøyd litt mye?
RobertN Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 hm vet ikke, er kansje ikke umulig at hvis det blir for mye bøyd så får du ikke vridd det nok?
Kobar Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 giroverføringsstaget var blitt spaghetti det ble sveiset inn forsterkninger inni staget, så ble det 100% igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå