PitchBlack Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 Garantert samme typen. Han la igjen et par spor til seg selv sist gang han var her for å se om det har vært noen innom i mellomtida. når ting var flyttet tilbake til det normale, så snudde han så fort han kom inn på gårdsplassen, og dro avgårde i rimelig bra fart =p
oddis Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 Fy faen for en jævla gjøk. Skal sette en god del kebabkroner på at vi snakker om en "ungsau" som akkurat har forlatt naskestadiet, og er på vei inn på tyveristadiaet.. Er tyypisk sånn oppførsel. Tar til man blir brent. Har hatt erfaring med sånne folk! Send meg gjerne bilde av kødden på PM, så skal jeg se om jeg kjenner han igjen.
Kimmit Racing Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 si ifra når du får tak i dem.blir gjerne med på litt god gammel dags prylings.
Lex-Talionis Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 si ifra når du får tak i dem.blir gjerne med på litt god gammel dags prylings. X1
PitchBlack Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 Kjekt å vite at det er flere som kunne tenkt seg å dele ut litt juling Har ikke bilde av han, uheldigvis. ellers skulle det blitt lagt ut. har bare bilde av bilen. og det er en kia sportage 2000 modell.
SteffenM2 Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Du har vel skiltnr? Brønøysundsregisteret gir deg fult navn og telefon nr..
Gjest Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Send regnr til 2282 så får du opp både navn og bosted.
Bmwfanatic Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 sportage? jeg bor på kirkenær. skal si fra om jeg ser noe
Spiritus Sancti Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Legg ut bilde av konebilen da! Synd med tyveriet.. Jævla tapere de som gjør sånt!
PitchBlack Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 Bildet ble for langt unna til at jeg fikk skiltnr fram. uheldigvis. ellers hadde jeg fått kloa i han =p Resten av grommdela mine er nå til salgs. over 2 uker er gått, så den motoren er borte vekk og litt til nå. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=97826&highlight=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå