osjaavik Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Det har begynnt å skje veldig ofte i det siste at det det er helt dødt når jeg vrir om nøkkelen i tenningslåsen, jeg får lys og alt i dashen, men det er ikke noe tegn til at den prøver å dra på starteren. Hvis jeg bare er tolmodig å venter i noen minutter så pleier den som oftest å komme. Jeg kan også trille den i gang, og hvis jeg stopper den og prøver å starte den igjen da så starter den med en gang. Dette begynner å bli veldig irriterende. Er det bare dårlig kontakt et sted? eller er det noe galt med tenningslåsen?
HansV Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Det kan vel være tenningslåsen, dårlig kontakt ett sted eller problemer med innslaget på starteren. Jeg har hatt feil på starter som har gitt samme problem. Får du til å koble starteren direkte med en ledning for å se om den sviver da? Se om du finner et koblingsskjema eller prøv og følg ledningenen og mål spenning inn/ut på tenningslåsen hvis du kommer til.
Ingebrigtsen Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Hadde jeg vært deg så tror jeg at det første jeg hadde gjort var å gå over jordingspunkter
0hero Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 jeg opplever akkurat det samme som deg. hørte det kunne være startsperren som ligger i tenningslåsen. at denne hengte seg rett å slett. men min ville ikke starte på et helt døgn da. utrolig irriterende.
osjaavik Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Får du til å koble starteren direkte med en ledning for å se om den sviver da? Det har jeg gjort en del ganger ja, og det funker helt fint.
osjaavik Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 jeg opplever akkurat det samme som deg. hørte det kunne være startsperren som ligger i tenningslåsen.at denne hengte seg rett å slett. men min ville ikke starte på et helt døgn da. utrolig irriterende. sykt irriterende ja, men jeg har ikke startsperre på bilen min så det er vel lite sansynlig at det er det som er problemet mitt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå