///ben Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Hei, jeg lurte på om ca hvor mye jeg kan få for bilen? Det er en 91mod, den har gått 276000 og har veldig lite rust. Takker for alle svar:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 du kan vel få ca med tanke på høy km stand og 91mod og at det er en sedan 25.000-30.000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Jaok:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Hvor holder du til? Er interresert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Jeg holder til i Telemark nærmere Porsgrunn:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gena Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 hei! er kanskje intr i bilen din, er den solgt? hvis ikke kunne jeg komme og se på den? bor i sfj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Hei, nei den er ikke solgt, men jeg har noen små ting jeg må gjøre med den før noen kommer å ser på den. Men jeg kan jo si ifra, trur ikke det er så lenge til:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 er fargen samoablau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Ekke sikker på hva den heter jeg, men så på noen bilder på nettet, å det så sånn ut:P Vet fargekoden står på det ene dempertårnet, jeg finner den lappen det skal stå på, men ser ikke at det står noen sted på lappen:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Ekke sikker på hva den heter jeg, men så på noen bilder på nettet, å det så sånn ut:P lakkoden er 297 viss den er samoablau. evnt se bilder av bilen min under denne teksten. er en veldig fin farge. er nok usikker på om 25-30k er oppnåelig. det kommer selvfølgelig an på utstyr og bilens generelle stand. jo mer info og bilder du kommer med, jo mer nøyaktig antydning kan du få i fohold til hva du kan få for bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 ok, bilden er i veldig god stand. Bortsett fra at den bakre foringen på høyre bærearm må byttes:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg