Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Oioioi...Her var det mye gromt!

Mer specs på garrett turboen?

Hva er forskjellen på autronic SMC og SM4? Er sprutet/tenningen brukt?

spec på garrett'n:

kompressorhus - A/R 60, 3" inn, 2" ut, polert.

60mm inducer og 82mm exducer kompressorløpehjul

eksoshus - T3 A/R 82, kjeramisk coatet.

T31 stage III eksosløpehjul

V.S.R. maskin balansert (50000rpm)

oljekjølt, med 360 graders race lager og dynamisk tetning.

forskjellen på SMC og SM4 tør jeg ikke svare på.

sprut og tenning er brukt ja, ferdig grovmappa til 2,2 bar på m20'n.

mange av delene mine har stått i den sorte e30 til spjuvern som bremsa 674hk og kjørte kvartmila på 9,8 med manuelt gear :lol:

Skrevet
Er den kassa hel og grei eller? Vet du noe om hvor langt den er gått osv?

lars

jeg har ikke brukt kassa selv, men bilen den har stått i hadde vel så vidt runda 100000km, og det finnes ikke tegn til verken oljelekk eller ulyd og slark i den...

jeg nølte hvertfall ikke med å kjøpe den :)

Skrevet

noe billigere skal vel være mulig og få til om jeg blir kvitt alt i en fei.

send meg en pm, mld el ring så ser vi.

Skrevet

jaja.. men hjelper lite og selge billig når majoriteten av lommebøkene her på forumet stort sett innholder ukepenger sponset av far og mor :lol:

sååå billig kan jeg desverre ikke selge :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...