Astar Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Har nettop hatt problemer med at bilen kokte. Dette er nå ordnet med ny termostat og noen slanger. Men nå er det et nytt problem.. Motoren går ikke skukkelig ved lavt turtall. Dvs at om jeg skal f.eks stoppe i lyskryss e.l, så stopper bilen. Når jeg starter igjen, så går den fint på tomgang helt til jeg gir litt gass. I tilleg smeller det i eksos under bilen. Hva kan dette skyldes?
Astar Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Glemte å si at dette er en 520i- e39
OleTommy Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 pleier bilen koke av at termostaten ryker? de skal jo ver andre veien d funker,får ikkje opp tempraturen når den ryker.kan jo vere toppakningen som er røken:o ta en diagnose,komp test og sjekk etter olje i vannet og vann i olja.
Aroid Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 pleier bilen koke av at termostaten ryker? de skal jo ver andre veien d funker,får ikkje opp tempraturen når den ryker.kan jo vere toppakningen som er røken:o ta en diagnose,komp test og sjekk etter olje i vannet og vann i olja. de fleste ganger når en termostat er defekt så åpner den seg ikke å da får man ikke gjenom strømning i radiatoren. kom deg til en plass du kan få koblet deg til data. men kan høres ut som det kan var kam aksel sensor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå