Gå til innhold

Får ikke åpnet opp bakruta på E34 Touring. Hva er galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp montert en annen bakluke på min E34 Touring på grunn av mye rust på den gamle. Har koblet alt nå, men får ikke opp bakruta. Alt det andre fungerer. Reagerer ikke i det hele tatt når jeg trykker inn knappen. Hører ikke det klikker i noe rele eller noe (er vel noen releer innenfor trekka i bagasjen?).

Er det et rele som har gått? Hvis ja, hvilket av de som sitter baki der?

Ikke lenge siden jeg kjøpte bilen, så jeg har faktisk aldri prøvd å tatt opp bakruta før. Så kan godt hende det var noe galt med denne før også.

Takk for svar :)

Skrevet
er vel det standard ledningsnettet som er brudd på. har samme problem på min av og til. skal byttes iløpet av vinteren

Ikke si det.... Kan det ikke være så enkelt som et rele altså? Har lyst å prøve å bytte det først jeg altså. Noen som vet hvilke av de releene baki der som går til bakruta?

Har alt av deler til bakluke selv. Sitter i gamle bakluka, så trenger ikke det folkens :)

• 1 month later...
Skrevet

jaha...

Hva er det med denne microbryteren?

Hvor er den og hvordan bytter man den??

Jeg får ikke brukt noen av de utvendige bryterene for å åpne bakluke og bakvindu. Sentrallås fungere heller ikke bak. For å få opp bakluka må jeg putte nøkkelen i hullet og vri om.

Kom med konkrete råd og erfaringer!

8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...