SteffenM2 Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Som skrevet i tulletråden, har en kamerat vært så uheldig at han har hatt innbrudd i bilen.. Bytte av låser da, er dette vansklig? Tenningslåsen er den eneste som ikke er tuklet med, men da den følger med i låse sett ifra GS regner jeg med at nøkkelen ikke passer over. Hvordan bytter man denne, og i dørene, og bagasjelokket? Takk for svar! Det er forresten en 84modell 320i. 2dørs Mvh, Steffen
jansson Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 det er et helvete du burde kjøpe ferdig håndtak med nøkkel
SteffenM2 Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 det er et helvete du burde kjøpe ferdig håndtak med nøkkel Hm, sitter ikke låsen under dør håndtaket på e30, om jeg ikke husker feil? Hvorfor skal jeg da bytte hele håndtaket?
Bimmerlars Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Ta av dørtrekket, så ser du det. Ikke gjort det før på E30, men er ganske likt på de fleste biler. Se hvordan den er festet i bagasjerommet. Du ser nok hvordan den er festet når du studerer den nye i tillegg. Tenningslåsen kan dere f. eks beholde den gamle nøkkelen til, men følger den med uansett hadde jeg bytta den. Gamle tenningslåser kan låse seg og det er noe dritt når man står halv fem og skal hjem fra jobb BMW tenningslås er festet slik på de BMW'ene jeg har hatt av på: Av med rattet. Slå løs og skru ut et par knekkbolter som holder den fast. Av med en låsering i forkant av rattstammen (altså der rattet satt skrudd fast) av med det elektriske (multikontakt litt oppunder dashbordet) også dra den ut og av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå