billa Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 bilen min en 316 1993 mod starter ikke lengre,trodde det var bensinpumpa.Men har funnet ut at det ikke er gnist på pluggene. coiln kan det vere den? fordeleren har jeg hatt oppe og rengjort. bilen stod så i 5 timer så startet den og gikk i ca 1min ! hvilke rele har coiln,har jeg en kontaktfeil? har ikke ström fra koil og til fordeleren. eller er det bare å kjöpe ny coil hvis man tror det er denne ?
billa Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 halvgiver, nei det vet jeg ikke=jeg har ikke så peiling på detta
tomerikk Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Du må først måle om du har spenning på + 15 på coilen. om det ikke er det har du ikke strøm frem til coil.
billa Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 den kommer å går,hadde plutselig spenning!! fikk start igjen.. menstoppet. jordingsfeil ? Tenningsbryter i nøkkelen ?
tomerikk Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Vil tro det er tenningslås, eventuelt releer. Prøv først å måle på pungt 15 på t.låsen.
billa Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Det virket som det var releet, har nå gått siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå