Lex-Talionis Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Hei. Noen som vet om det er å få skjøte wire? Men en spesial klemme eller noe? Må ha lenger wire pga jeg har custom innsug. Mvh Espen
SteffenM2 Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Kjøp heller en ny en.. kan du ikke igrunn bruke sykkel wire?
Lex-Talionis Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Jo hørt noe om det.. Men må vel tilpasses i riktig lengde den også? Og passer den på gass mekanismen inne i coupen da?
SteffenM2 Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Mest sansynligvis ikke.. Men det kan du jo ordne.. Litt custom gjør ingenting enkleste, og mest utrygge måten jeg kom på i hodet nå, er jo og ta en kabelsko, som du klemmer på, med rundt hode, og skrudd den fast.. gjør du dette ville jeg loddet fast kabelskoen, så bare lager du et hull derhvor gamle wiren satt på pedalen, og gjenger opp dette og skrur den inn.. Det er den letteste løsning jeg kompå iallefall..
Lex-Talionis Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 ah.. ja, det går jo ann Takk
Lex-Talionis Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Ja det var noe sånt jeg tenkte på i første omgang, men vet du hvor man får tak i slike klemmer?
Jealous_much Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 jeg brukte en stor sukkerbit en gang wiren røk
Simpel Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Sånne klemmer har de på biltema, typisk vare for jernia, byggmakker o.l.
Lex-Talionis Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Okei ;D Da er problemet løst:) Takk for råd folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå