Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 2dørs rustfri blågrå e30 som jeg har kjøpt som delebil. Den er så brå i karosseriet at jeg nesten vurderer å beholde den :)

Den får iS motor denne uka og blir solgt med det...

Den blir solgt med interiøret nedenfor, FK Highsport coilovers, e36 m3 3.0 tannstang, m3 bakre bærearmsforinger, nye bærearmsforinger bak + div snacks :) Ingen av disse tingene står på nå men mye er vel på plass i løpet av neste uke.

Bilen er ikke helt strøken, det er noen småbulker her og der men som satg så er den helt rustfri!!! skal legge inn bilder men har litt lyst til å få vasket den først fordi den har stått på henger

:wink:

Den er eu-godkjent men skiltene er levert inn, syns ikke det er noe vits i å hente dem før nyttår pga. årsavgift...

Er bare å spørre hvis du lurer på noe :) Her, PM eller 41214062... er tilgjengelig stort sett hele døgnet.

5msq5atw7j3eslcouj8w.jpg

zi3tf6nf8gq2zczoeu9k.jpg

6tsq0qe9pazfv5kfmfgg.jpg

En som leide verksted der jeg leier nå som flytta ut for over et halvt år siden har ikke klart å få med seg tingene sine så derfor selger jeg det billig...

Komplett beige interiør, noen m20 ledningsnett, motorstyreenheter, ABS-styreenheter, check-control, bunnpanner, dynamoer+++ Kom gjerne med et bud på alt sammen = billig, må hentes i drammen...

Skrevet

BMW525Turbo: javel, da får du ikke kjøpe det heller :wink:

Hadde ikke tenkt å selge dørtrekkene, de er helt grå bare... Tja, kan vel sende men foretrekker heller å møtes på halvveien eller noe sånt så det kan besiktiges :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...