Frode_E30 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Prøver igjen Det må da være noen som har prøvd å senke rattet litt?
Erik_S Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Det går fint. I min bil er det lagt mellom 3stk. muttere der hvor rattstammen er festet.
Frode_E30 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Det går fint. I min bil er det lagt mellom 3stk. muttere der hvor rattstammen er festet. Har du gjordt det selv? Hvordan blir det med ratt aksel krysset?
Fliid Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Ser ingen grunn til at det ikke skal fungere å senke rattet litt. Nedre kryss får bare en mindre vinkel, men så lenge du får rattet rundt, så gjør krysset jobben sin. Derofr du har krysset ; ) Tillater vinkel.
laxen Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 låner denne litt: Går det like lett på E36? Har ikke rattjustering og det er mentalt slitsomt.
Fliid Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Ikke sett på ETK'n, men om jeg ikke husker helt feil, så skal det gå å schimse ned hele braketten som rattstammen sitter i, i toppen på E36 modellen også.
Erik_S Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Knipset et bilde av hvordan det er gjort i min bil.
jallaask Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 hmm....dette har eg aldri tenkt på.... men dere ga meg en genial ide må testes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå