Tsbusa Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Hei, Da var Gixxern borte.. Og ny BMW er skaffet.. Gikk ikke så bra denne dagen her.. Les under hvorfor; (Copy paste fra en annen plass jeg skrev det) Hentet BMW'en idag ja.. Gikk ikke heeeilt bra.- Halvveis på vei til molde, ringer eieren, og sier at han har en dårlig nyhet, jeg tror at noen har kjøpt den i forveien av meg, men neida.. Viser seg at en lærling på arbeidsplassen hans, rygget på BMW'en bigtime! Venstre forskjerm ødelagt, førerdør revet sund midt på, og bulket bakdøra.. Men jeg fortsetter min ferd, vi gjør handelen osv. (For skaden blir tatt på forsikringen hans, så det går bra). Kommer til Frei, står til en kollega av meg, skal dra, og han sier at bilen lekker olje.. Og det MYE.. Tauer den til mr. RV-Tuning i folgo svingen, tar en titt osv, lekkasjen kommer ifra ett oljerør ifra toppen til bunnpanna. Bilen taues på jobb til meg, fikser lekasjen, skifter til større bensidyser og en 535 LMM.. Klar for å fyre, men neeida, nå lekker DYSENE, har du sett?! Hehe! Så imorgen skal dette fikses.. Blir vel ordning etterhvert! Men, her er noen bilder iallefall: Forresten noen som vet hva disse felgene jeg har, heter? Tilbakemeldinger belønnes med flere bilder om ønskelig etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 hvor har du henta denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Når du får utbedra feila så blir nok detta bra Specs på motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Hentet den i Molde, Møre og Romsdal. Specs.. Ikke mye.. hehe, er en M20B25 med noe turbo greier osv da.. Er ikke gjort noe spesi med den.. Mulig jeg setter inni en M30B35 turbo motor jeg har liggende halv ferdig bygd her å.. Men det blir ei stund til, skal isåfall da spandere på meg datasprut osv. Skal få fikset dyse greiene idag, olje problemet er nok løst nå. Skal prøve å justere dysene lengre nedi, mulig det ikke ble 100% igår. Hvis det ikke blir bra, tar jeg de ut og skifter alle o-ringene på de, da må det bli bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 hvilken knøl er det som står og monterer 3,5 lmm der?? vart d bra når du fikk tett dysan da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 liten potetbonde fra straumsneset som står på hodet der å tror han kan skru bil.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 hvilken knøl er det som står og monterer 3,5 lmm der?? vart d bra når du fikk tett dysan da? Nei, det må vel være deg det da! Hehe;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 er d ikke RV-tuning som står der da? grattis med ny bil foresten. kan bli en morsom sak dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 er d ikke RV-tuning som står der da? grattis med ny bil foresten. kan bli en morsom sak dette! Er nok det ja:) Jo takker! Fikk fikset div idag også. Bilen gikk godt i par minutter, men nå fusker den igjen.. Er ikke helt sikker hvorfor, lambdan går også på "lean* når jeg girr litt på.. Rart det og, med M30B28 dyser og 535LMM... Når jeg kjører helt fint og rolig, står lambdan på "rich". Men lurer på en ting, intercoolern min, er i motorrommet, mao nesten rett ved innsuget, og ikke forran på bilen som de vanlighvis er, kan det være at den ikke kjøler nok? Slik at lufta blir for varm? Btw, hva slags data sprutt anbefales på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 hmm.. er vel meg det ja:P hva med og få laget en chip som fungerer til det oppsettet du har nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 hmm, tror ikke det skal ha noe å si?? jeg vil anbefale autronic.. å da ahr du en i "nabolaget" som kan ordne dette til deg. du vet vel hvem jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 men bare så det er sagt er ikke jeg noen fagperson på området.. men kan vel være billigst å begynne å sjekke småting..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Datasprut er nok tingen ja egentlig, om ikke noen lager en chip som er såpass "billig" slik at jeg føler at det er verdt det.. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Skiftet LMM idag, og nå går bilen som bare det:) Her er noen flere bilder...; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 grattulerer med veldig fin bil:)) gamlebilen til ove dette?? felgene er vel Rondell DB58 om jeg ikke tar helt feil... synes å huske det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå