mropsahl Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 noen som har tips om den beste måten å sote mine gule blinklys? har en svart e36 sedan som trenger litt pimping.
mAZE Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Kjøp heller original sotede/evt hvite og røde.. Da soting ikke er lov og blir fort alt for sort. Er det på siden av bilen du tenker på, så skift til hvite/grå der også. Mener jeg da.
mropsahl Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 det glemte jeg å si det er di blinkerne forran og på siden..
mAZE Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Ikke sot foran, det blir stygt.. Få heller org sotende, evt kun hvite. Både foran og på siden.
RoaldJ Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 enig med mAZE.. spar heller "ukepengene" en mnd å kjøp deg orginal sotede.. vist du absolutt skal spraye, så tar du de av. legger dem på en utbrettet avis og sprayer løs med lyktesotespray. men har du ikke har lakka før noe særlig er tjangsen for at det vil bli dårlig stor, da sotesprayen er veldig tynn og er lett å få renninger i. sideblinkerse selger de til 150(?) kr på Biltema om jeg ikke tar feil.. kanskje de tillogmed selger blinkerse foran også?
mropsahl Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 okei, da får jeg spare en liten stund også kjøpe meg nye istede
Dr_S Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Jeg har et sett du kan få...hvis du kan fikse litt på det ene. Knekt ene klipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå