Vegard Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Nyskjerrig på radiatoren din. Trenger å vite om den kommer fra bil med automat eller manuell, og med eller uten aircondition.
conan Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Okey, men har du sort gulvteppe da? Pris evnt på det
Bimmer Arne Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Nyskjerrig på radiatoren din.Trenger å vite om den kommer fra bil med automat eller manuell, og med eller uten aircondition. Den kommer fra en bil med manuellkasse og med aircondition. er nyreholderen/grillen solgt? Nei. Den ligger her forsatt. Bare å komme med bud. pris på varmeapparatet ? Komplett med Aircondition? Kom med bud, veit ikke helt hva det er verdt. Okey, men har du sort gulvteppe da? Pris evnt på det Er vel ikke helt sort, men veldig mørkt. Skal se om jeg ikke har ett bilde av det enn stand.
Bimmer Arne Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Her er ett bilde av tilsvarende gulvtrekk. Er akkurat samme farge.
Bimmer Arne Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Solgt mattene? Har ikke vært på verkstedet på en stund. Har derfor ikke hatt tid til å lete etter de. Er i samme farge som gulvtrekket. Legger opp bilder her når jeg finner de. Regner med at det blir en tur oppom verkstedet på Torsdag. Har også kvittering fra BMW på disse. Skal se om jeg ikke finne den også.
Bimmer Arne Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Fått bud på nyreholder med nyrer. kr 300 regner med at det er + frakt.
Bimmer Arne Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Det har jeg. Måtte klippe av kontakten til vindusvisker, ellers er det uklipt og helt.
reiv Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 pris på ledningsnettet da?? og er ledningsnett til motor med? mvh.
Bimmer Arne Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 er kun ledingsnettet inni bilen samt til lykter å div foran på bilen. Ledningsnettet til motor er plugget ut å følger da motor. Du får komme med ett bud. veit ikke helt hva det er verdt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå