Bimmer Arne Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 første post er oppdatert med bud og varer som er solgt, har mere på lager, bare å spørre.
Winther24 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Pris på grøftelys, passer på originalfanger?
Bimmer Arne Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 sent pm. Har lyst på DLS D1000 monoblokk hvis noen trenger noen deler og har lyst til å bytte.
svent Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 har du fortsatt radiator? eventuellt er denne til manuell bil uten ac?
Bimmer Arne Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Har en til liggende. Den er til manuell bil med ac (samme som den andre, men er en del mindre) skal se om jeg får tatt bilde av den.
Bimmer Arne Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Har 2 stk panser også, ett er meget pent (tror jeg skal beholde selv) ellers har jeg ett som har litt rust foran på tuppen.
svent Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 er interessert i radiatoren, men hadde vert fint med et bilde av den før jeg kjøper
Bimmer Arne Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 Her er noen bilder av et panser som jeg har liggende. Var en liten bulk, ser ut som noen har glemt å fjerne en skrutrekker eller noe når man har lukket igjen panseret, men var veldig liten. Legger med noen bilder for å prøve å vise hvordan det ser ut. Er også gjort en jalla rep av noe rust på tuppen av panseret (se bilde) Ble skaffet for å montere kadett GSi lufteinntak en gang i tiden, men ble ikke gjort. Har lufteinntakene liggende også.
Bimmer Arne Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 har nok ei takluke eller to liggende også, men veit den ene må bygges sammen igjen, da den ble demontert for å flytte over svart innertak. Kan bygge den opp igjen med grått inner tak.
Bimmer Arne Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 Da var panser og radiator solgt. Har fortsatt igjen masse. Blandt annet, motor, takluke motor, nyrer, fanger foran og bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå