Gå til innhold

Grom s14, hvor mye er den hverdt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hvor mye jeg kan få for motoren min, motoren er nybygd av köhler racing, 2.5 m.m, carbon innsug.. har kvitteringer på 90000kr fra köhler på denne jobben, bare gromme deler.

toppen er også nybygd, det har autotrim (tore topplokk) gjort, der er også ALT gjort, i tillegg til nye kammer fra schrick 284/276*.

letta svinghjul.

er mer også, men lurer på om noen kan hjelpe meg med en prisvurdering på dette. komplett med girkasse, komplett sinterklutsj.

takker for innspill!

Skrevet
hvis alt er fint ellers ville jeg lagt meg på 30 - 35k.

Hehe.

S14 motorene koster jo 25-35 uansett tilstand.

Så er det jo gjort mye med denne motoren.

Skrevet

Jeg har sett pene S14B23 motor med girkasse gå for 45-50 000kr! Dette er selvsagt motorer i meget god stand og med historikk. S14 er snart samleobjekt, tro det eller ei.

En S14 med slike specs er meget sjelden, og har også et smalt spekter av (spesielt) interesserte kjøpere. Personlig ville jeg aldri latt noe sånt gå "billig", og heller ta tålmodigheten til hjelp og finne den rette kjøper.

Du vet selv hvor mye det har kosta deg, og tune den. Og for å si det slik, jeg hadde løpt og kjøpt den for 50 lapper, om jeg var i markedet for en.

65-70k +(+) er nok ikke mye galt. Sugehk er dyre, og det forstår de som er i markedet for en.. Har du bremsepapirer og litt skrytevideoer bruker ting å bli lettere omsettelig.

Skrevet

takk for innspill og meninger. Ja etter det jeg har sett av s14 motorer til salgs så har de ligget på 30-45 tusen, og det er gjerne originale motorer med en del km på baken. Har ikke bremsepapirer ennå, men det kommer iløpet av vinteren/våren. Hvis det er noen som er i markedet for en sånn motor så kan de ta kontakt på pm.

• 2 weeks later...
Skrevet
hvis alt er fint ellers ville jeg lagt meg på 30 - 35k.

Hehe.

S14 motorene koster jo 25-35 uansett tilstand.

Så er det jo gjort mye med denne motoren.

Ja skall si meg eni der:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...