Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger en m20b25 turbo motor. har rullet 235 tusen km. Er en 86 mod. Girkasse kan medfølge. samt radiator osv.

Er ingenting av innmaten som er byttet, kun bytta alle pakninger og tettninger på motoren. er en t3/t4 turbo som står på. Datasprut kan også medfølge.

Vet ikke hva jeg kan få for motoren men, runt 15 000?

IMG_1813.jpg

IMG_0363.jpg

IMG_1879.jpg

Skrevet

Har denne 9:8:1 i komp? er ikke det litt høyt kompforhold med turbo?

mere specs? akkurat noe slikt jeg er ute etter faktisk...

hvordan grenerør osv? er det aldri gjort noe med motoren som du vet om?

Skrevet
Har denne 9:8:1 i komp? er ikke det litt høyt kompforhold med turbo?

mere specs? akkurat noe slikt jeg er ute etter faktisk...

hvordan grenerør osv? er det aldri gjort noe med motoren som du vet om?

Er normal komp ja, eller nei. litt mindre komp, pga topppakningen. Grenerøret er et blankpoler turbogrenerør. Jeg vet ikke om det er gjort noe mer med motoren. Er laget oljetrykk til turboen og oljeretur fra turboen.

Skrevet
Er fortsatt intr i motor

LMM, ledningsnett, hjerne, clutch, girkasse, eksosmanefoiler, innsug osvosv. Alt er med som trengs for å starte, trenger bare ekosanlegg. Turboen er solgt ja. står orginale dyser på nå.

Har fått bud på 5500 for motor. Haster egentlig å selge så førstemann med peng får den.

Skrevet
Er fortsatt intr i motor

LMM, ledningsnett, hjerne, clutch, girkasse, eksosmanefoiler, innsug osvosv. Alt er med som trengs for å starte, trenger bare ekosanlegg. Turboen er solgt ja. står orginale dyser på nå.

Har fått bud på 5500 for motor. Haster egentlig å selge så førstemann med peng får den.

Muligheter for at du kan sende meg nr ditt på pm, er enkelere enn at vi skal skrive her hele tiden

Skrevet
Er fortsatt intr i motor

Dvs at du har solgt grenrøret og da eller?

Downpipe som det er bilde av har du den?

Skrevet
Er fortsatt intr i motor

Dvs at du har solgt grenrøret og da eller?

Downpipe som det er bilde av har du den?

Downpipe og grenerør er solgt ja. har orginal manefoilene om det hjelper :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...