EBørøsund Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Er dette noe å satse på? Pengene strekker ikke til Xenonsett i år. Vil reflektorene slites merkbart fortere? Hvordan blir belastningen på el-nettet? Andre tips til bedre lys? uten at det koster for mye?
///MPower Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 hadde dette på gamle bilen en stund og svidde hele reflektor tilslutt og måtte ha nye lykter. så jeg anbefaler det ikke
Sir Hofstad Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 2 alternativer: enten kjøpe svindyre Xenonlook pærer eller et rimelig Xenn sett av meg
takaasen Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 kjørte biltema 100w pærer. ble for varme. ikke noe å satse på. kjøpte xenon i stede, fyka som Faen det.
Lex-Talionis Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 2 alternativer: enten kjøpe svindyre Xenonlook pærer eller et rimelig Xenn sett av meg Mye tar du for et xenon kit da?
HansV Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Mekonomen har tilbud på Osram Nighbreker pærer for tiden. Ett godt alternativ som ikke ødelegger reflektorene, er lovlig og sikkert gir bortimot like mye lys som 100W biltema pærer. Var på vei til å kjøpe slike selv, helt til jeg oppdaget at Compact'en har HB3/HB¤ pærer:(
kbpE30 Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 jeg kjøpte 55W blue wision funker fint d også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå