Gå til innhold

Vurderer salg, 97 528iat / bytte

tmp
 Share

Anbefalte innlegg

Legger inn en tråd her, pga at jeg vurderer å selge min kjære 528iat.

Bilen er en 97mod 528 iat, altså autimat, og touring.

Den har gått ca 218000km, og er veldig godt tatt hånd om.

Vært på generell sjekk 2 ganger pr år, og alt av foringer, bremser osv er byttet ved behov.

Utstyr:

Sort skinn

Tv\navi

El.luke og vinduer

Orginal tlf

Xenon

Nivå-reg

Multi-ratt

Steptronic (tror det er det automatkassa kalles)

16" vinterdekk, nye seint i vinter som var

19" s.dekk, alt nytt seint i sommer

Cruise-controll

Tror bilen har det meste av utstyr, uten el.seter. Sikkert noe som den ikke har, derfor skriver jeg det meste, istedenfor og skrive alt, som mange gjør.

Ellers har bilen senkesett, og er påmontert en chip, som hjelper litt.

Tatt i betraktning at det er en 97 mod, så vil den kalles sværtgodt vedlikeholdt. Det jeg vet er feil\mangler, er at skjermen på tlf`n, er blitt svart, gps tar ikke alltid inn cd`n, mangler ett plastdeksel rett under motoren. Tatt av da det røy ett feste...

Bilen har ny lakk. Den fikk en smell i side i sommer, men er GRUNDIG sjekket, og klarer ikke finne noe tegn til feil under retting og lekking.

Legger ved noen bilder, men da er bilen varebil, og bildene tatt uten de nye felgene. Nå er bilen registrert som stasjonsvogn.

Jeg vurederer salg, og har absolutt ikke bestemt meg, så om denne ligger i feil trå, kan gjerne admin flytte den.

Pris, håper jeg at dere kan hjelpe meg med. Verdt mye i mine øyne, så det jeg ønsker er ikke realistisk. Men å gi den bort, det gidder jeg ikke...hehe

Vurderes å selges, grunne overgang til billigere bil..

Ved intresse, send sms til, 90196736

e7uufuxjv8t2t7867ff6.jpg

7wcb8ywlgoqmnvhn8lec.jpg

53t1x39zcdkloebng8rb.jpg

k0z86c74blkegvxfewii.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...