KnutsliN^ Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Hei.. Jeg har en e36 318is coupe 93mod.. Jeg ønsker å kjøpe: - Varmeapparatpanelet hvis lyset funker - Spredere - Dørtrekk, venstre dør - Dør med dørtrekk, høyre dør - Innerskjerm, høyreside foran Send meg en PM hvis du har noe av dette:)
AlXz Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Kan bare nevne at pære til varmeapparat panelet får du kjøpt...
KnutsliN^ Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Er klar over d.. men mangler holderen til pæra også, derfor kan jeg like godt fikse et nytt varmeapparatpanel..
AlXz Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Er klar over d.. men mangler holderen til pæra også, derfor kan jeg like godt fikse et nytt varmeapparatpanel.. Pæra har en svart liten sokkel også.. Man skal få kjøpe hele greia..
KnutsliN^ Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Nå er nyrene fiksa.. Ingen som har noe av de andre delene jeg trenger??
KnutsliN^ Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Mangler fortsatt noen deler.. Ingen som har noe av d jeg trenger??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå