badsha Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 var interessert i interiøret, men når jeg så prisen og slitasjen så tror jeg, at jeg holder meg unna. får jo vader interiør til den prisen.
Disaster Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Hmmm... skjønner ikke dette jeg, lyktene skal jo kunne justeres i høyderetning og sideretning, hva i hælv... gjør det festet i midten der da? Kan det være noe som er på Amerikanske modeller?
Scampi Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Kan det være noe som er på Amerikanske modeller? Der sa du noe Dette skal visstnok være en US-modell.
Disaster Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Ja se der ja, bildet sier alt vi finner jo ut av det etter hvert
bmwdriver Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 quote="Scampi"]Hmm...trodde ikke originallyktene hadde 3festepunkter? Joda på bmwer er det sånn att et kaross som feks e36 som har vart fra 1991 til 1998 har mange skiller der bmw har gjort små eller støre endringer på modellene som det er ekstra feste på en lykt eller airbag som kom på de nyere.hva m facelift. en 320 fra 91 er ikke den samme som en 98 osv.. så det kan derfor fortsatt være en helt org lykt bare at den har et ekstra feste som de senere mod ikke har.el us mod?.passform er nokk helt likt. Det er ikke med disse festene man justerer lykten! de er kunn til å holde dem på bilen. å med fler fester sitter den jo bedre.. send heller pm da det er lettere å svare og ha oversikt for meg! PM?= personlig melding (trykk på pm merket som linker deg til der du skalll skrive for personlig melding...!)
Scampi Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Det var en ekstremt rotete quoting og post generelt, men ok... Og joda, det er også justeringsmuligheter i festene. Man kan grovjustere lykta med plastskruene som sitter i karosseriet, men finjustere på selve lykta.
///Mysild Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 den i midten er orginal den også... er bare forskjellige ting ute og går, og fort gjort å knekke en av de greiene... BTW: vingen er en BMW MOTORSPORTVINGE
bmwdriver Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 svar til lyktemaset : det går jo sevfølgeli å justere m disse festene hvis du vil ha lykten på skjeiva.. ellers så setter man jo bare inn lykta å justerer med disse festene så det ser bra ut på bilen.slik at alt er på linje. etter det kan du justere opp og ned og side til side..samme på e30 e34 e46 osv.det vil da fortsatt ikke ha noe å si med et ekstra feste. men trenger du lykter da er oneblocksa m strobene som er konge...
Boddiz Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 passer dynamoen til en 318is med m42 motor?
Dirty Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 er jo 3 fester. i karroseriet iallefall på alle mine biler
bmwdriver Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 er jo 3 fester. i karroseriet iallefall på alle mine biler Det er det jg også har på mine 2 e 36er...
Eeep Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Jeg er interessert i org. frontlyktene. PM sent.
Jostein Jørgensen Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Det er 3 forskjellige lykter til e36 i tillegg til alle de forskjellige produsentene.Avhengig av årsmodell.
Jostein Jørgensen Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 jeg holder meg unna. får jo vader interiør til den prisen. Finnes ikke "vader" til 4-dørs ,så det blir litt rar sammeligning.
Torbjørn H Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Ser at disaster er interessert i deler av interiøret. Om du skal selge løst vil jeg meget gjerne kjøpe framstolene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå