bmw*327* Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 sitter 1 dreneringsskrue/plugg på eksosia på m20, spørsmålet mitt er om jeg da får ut tilnærmet ALLT vann av blokka? tenkte å ha på vann , ikke kjøleveske bare for å dra rundt motor noen ganger for å sjekke lekkasje, men må jo få ut all sammen igjenn for at det ikke skal fryse i blokka.... noen som vet om den er laveste punkt?? takker for svar på forrhånd
ehrnst Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 det fryser ikke om du får på kjølevæske gjen selv om du ikke får ut alt. Men ja, det er det eneste stedet å ta ut vannet i blokka
bmw*327* Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 men har ikek no kjøleveske tilgjengelig. derfor jeg ville ha allt ut..... skal bare vere der 15min kansje...
ehrnst Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 hvor vanskelig er det å få tak i kjælevæske? det fryser ikke på sekundet heller
bmw*327* Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 nei nei, vet jo at det ikke fryser på sekundet.. men om det ble liggende igjenn store mengder vann ville jo ikke dette være så bra.. var bare det... men tak for svar
tomerikk Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Om bilen står på slett underlag tømmer du alt vannet på motor. Men husk radiator og varmeapparat.
bmw*327* Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 ok takk var det jeg lurte på! jaja skal huske på radiator ja.. heeh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå