Gå til innhold

e30, sette på lister og motoren fusker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen tips til en to dørs e-30, få på lister bak døra, og på døra. samt at motoren fusker, den vil ikke dra seg opp til turtalssperra, og den har vanskelig for å starte. tips ?

Skrevet

det skal da ikke vere noe stress og få på....

er ikke det bare noen klips som du fester på døren og trykker på listene rundt ruten... og fra orginalt er det vell bruk noe slags kjitt slik at dei ikke skal ligge og skramle

Skrevet
motoren fusker, den vil ikke dra seg opp til turtalssperra, og den har vanskelig for å starte. tips ?

Har du prøvd å bytte coilen?

hadde noe av samme problemet, og det løste seg da ;)

Skrevet

hva koster coilen ?? :) evt. noen som har som kan komme og hjelpe meg så ejg får se om det er problemet ? 320I foresten.

JEg opptaga det at de listene var helt på trynet og trykke inn, de bak døra.. spm er åssen jeg får de inn :S

Sleit litt med de over døra og, har kjøpt slike shadowline lister.. :S om noen har noe tips tar jeg i mo de med STOR takk :)

Skrevet

nice. har ringt rundt for litt siden, men ingen har en 86 mod. 320I e30 :S Så om noen har liggende for en billig penge hadde det vært fint :)

Skrevet

skal gjøre det, bare ta ut coilen (dra ut ledningn på toppen og skru av 2 ledninger + og -) og dkru den av. under den skal det stå et nummer 9(?) tall eller no. bare det nummeret er det samme, kan coilen være fra en 2000mod. ;)

Skrevet

nei. burde ikke det, men det kan jo være noen som har satt inn en som egentlig ikke passer, og da kan spenninga bli for stor, og du kan kødde til resten av tenningssystenet :s

Skrevet

Bamse Metall Bil og Deler AS

Tverrmyra 7 B, 3185 Skoppum

33 07 41 10

i Horten.

vet at de har en coil til...

du kan jo ringe og høre om de kan sende den i posten eller no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...