Infinity Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Er det noen som har 8,5*17 Brock b1 rund baut er jeg intr i å bytte i det, hovedsaklig det jeg vil ha, de selges ikke, men byttes i andre hjul. Skal det være noe annet enn Brock må det være keskin el.l med kant. 4 nye 215/40/16 står på. Felgene er nesten strøkne, noen små riper etc. bilder ordnes hvis noen er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 sikker på at de ikke selges?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Ganske sikker på det, altså spørs jo hva jeg får for dem, men hovedsaklig intr i å bytte dem fordi jeg vil ha 8,5*17 Brock. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 selg de å kjøp nye 8,5*17? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Ja, jo, men så er det det og finne 4 stk 8,5*17 da:p Gror vel ikke på trær heller.. Og nye kjøper jeg ikke:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 jeg har 4stk 8.5x17" B1.. et13.. meeeen, er ikke helt sikker på om jeg skal bytte de til 9x16" eller kjøpe to nye 10" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 hmm.. har du bilde av det slik på bil? De går vel på uten spacere de da? Da syns jeg du ska bytte de ut med 9*16-Mine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 går allefall på bak uten spacer til meg.. men har trommler da. forran er d spacer.. 5mm. pluss at jeg slipa ned calipperene litt.. må tenke litt på d der. to av felgene mine er litt "herrja" da.. eller alle fall en som har 3-4 voldtektsriper fra en kant som forrige eier kjørte på her i sommer.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 hmm det var rart. jeg mener ganske bombesikkert at jeg hadde 8,5*17 foran på en 325 touring jeg hadde, uten spacer.. Og 9*16 mine trenger kun spacer for å ikke treffe demper, ikke vært no prob med kalipper:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 nei, men den er litt rusten osv, så pussa den ned litt for å få litt klaring bare.. hadde 8.5 på den ene e30`caben min forran, å der pussa jeg ned calipperen så mye at jeg ikke trengte spacer. et10 el 12 tror jeg. men personlig synes jeg d ser litt rart ut med 8.5" rundt hele. alle fall med likt ET. for nå ser d ut som fremfelgene er bredere enn bakfelgene. de forsvinner litt hvis du skjønner. hadde vel vært penere med mindre ET bak en forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Enig i den forsåvidt.. PENESTE er jo 10*17 bak, men jeg vil ha bilen stygglav i skjermene, og det ser jeg blir litt umulig med 9*16, for da går den jo ikke ann å kjøre med pga høyden i fronten. Har M tech 2 front og en front med infinity leppe og da blir den jo enda et par cm lavere i fronten.. Vil jo ha det LAVT med 1cm til bakken blir vel litt snaut:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Forresten Oz felger du har på de andre bildene på tråden om bilen din? Mener på at jeg har ett sett slike og. Hvilken type Oz er det i tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 mjaa, du har kanskje rett i det da.. blir den så veldig lav med dette da? på begge mine cab`er hadde jeg seidl-front og cat-killer, OG cupwings på den ene. 8.5 og 10x17, max senka med tanke på hjulbuene. fronten ca 2.5cm over bakken på flat dekke under. så hadde jeg 9x16 rundt om på den andre med kun front og cat-killer, å da var den enda litt lavere, da med justerbart understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Mja, Blir a faen så lav tror jeg, og gummin på 9*16 er 215/40 så de er jo godt strekt i tillegg. HATER at bilen er høyere i skjermene foran enn bak, og jeg ska komme ut av garasjen med bilen før jeg knekker fronten hadde jeg tenkt.. Men først må jeg jo finne en måte å få den lav nok foran, har allerede kappa senkefjørene foran, uten at det hjalps å veldig. Mye forskjellige fjører etc altså, har da hatt bare senkefjører foran ukappa på flere e30'er før, og da har skjermene liggi perfekt på hjula foran, men med disse "liksom" 60mm fjørene er den jo altfor høy.. Hakke no tips til hva slags fjører som blir "lavt nok" foran uten å kappe da? Justerbart er så jævlig dyrt atte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 ja, 215/40 hadde jeg og på 9" felgene.. gikk smertefritt d. hvor mye kappet du da? er vel kanskje og oppdrive 80mm senk forran i kun fjærer? må vel da ha enda kortere dempere kanskje.. går jo an å prøve og varme de da. sett de i skrustikka å varme dem med skjærebrenner.. men da tar du vel spennet av de. å den vil vel sprette en del.. ja, justerbart er dyrt kanskje, men da får du jo senket den slik du vil, OG får med dempere og hele pakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå