skrape Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Jeg vurderer og skifte ut høyttalerne i bilen, men er litt usikker på hva jeg bør skifte ut for å få mest utbytte. Har handlet meg forsterker og alle ledninger ligger klar i bilen. Dette vurderer jeg: 6/9" bak koplet i forsterkeren subwoofer 12" skifte ut høyttalerne framme med samme størrelse vil aller helst beholde alt orginalt, ikke ødelegge fester osv. Men har fått med meg at det er mulig å få kjøpt "originalt" 6/9" feste til hattehyllen. Noen som har noen formeninger om dette? kan det bli bra?
steinar84 Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 tror ikke jeg ville ha putta 6x9" i hattehylla. heller fått tak i kop sett med høytaler som passer i or hulla under gittere bak. ser mye finere ut. jeg gjorde det i min gamle e36, bytta ut forran og bak med RF komp sett. forran + bak ca 3000,- også ville jeg ha ha kobla alle høytalere på forsterker. en 4kanaler og brokobla en 2kanaler til subben, eventuelt en monoblokk.
///MFosse Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Her har du forslag til Pakke http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=957802#957802
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå