Zaphod Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2034312 Skal desverre selge gullet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Bump.. Fått nye baklykter nå som jeg skal få prøve og montert snart i dette fantastiske trøndelagsværet Blir også montert orginal radio-cd spiller etterhvert nå hvis ikke bilen ikke blir solgt i nærmeste framtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Og jeg har nylig gått over bilen. Kan si at det aldri ser ut som det har vært folk i bilen... Makan til pertentelig eier Bilen er STRØKEN, og har bla byttet bremserør over tank og er tipp-topp. Gikk over hele bilen kjørte diagnose osv, uten å finne noe. Savner bilder av interiør så folk får se selv. INGEN tegn til svetting eller mekaniske problemer. Kjøp jeg vil anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Legger ved noen oppdaterte bilder, var desverre litt dårlige forhold kombinert med mobilkamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 På tide og oppdatere denne litt igjen.. Har tatt tilstandsrapport på bilen og fikk et par småfeil som slitt viftereim, lekasje ved oljefilteret og justering av håndbrekk som jeg husker i farten. Men uansett vil disse feilene bli fikset før et eventuelt salg. Vil også bli byttet bensinfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg