kristian olufsen Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 jeg har en e36 91 mod. og vifta funker dålig pluss at det ikke er mye varme som kommer ut. hva kan dette ha seg? noen som vet om det er noen filtre eller noe sånt som kan være fulle? på fårhånd takk!
KenVH Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 pollenfilter er en fin ting å starte med. vet ikke hvor den sitter på en e36, men har hørt rykter om bak hanske romet. er dette tett vil ikke vifta få friskluft, og gir liten luftstrøm gjennomvarmeregistret.
kristian olufsen Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 er faktisk ikke sikker på om jeg har pollen filter bilen er jo 91 mod. har sedd bak hanskrommet mn det var ikke der, så då vet ikke jeg
LK Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 filterene sitter mellom viskerarmene og torpedoveggen. Hvis du tar av det svarte plastdekselet under viskerarmene ser du filterene. Disse er som regel fulle av støv og skit...
kristian olufsen Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 det skal jeg sjekke imorgen takker for alle svar
Simpel Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Ligger en howto på bytte av microfilter E36 under DIY på venstresiden her.
Tore Diesel Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Her er linken, dersom du har pollenfilter: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå