loozet Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Heisann! Jeg har lyst til å bytte antenna på min 118d 2008 mod da jeg synes denne får bilen til å se ut som en radiobil. Derfor lurte jeg på om det var mulig å bytte til en såkalt "shark" antenne? Har hørt rykter om at antenna på taket kun er til mobildelen (eventuelt gps). Stemmer dette? I så fall trenger jo ikke antenna siden jeg bruker bluetooth og dermed antenna som er i mobilen. Noen som har litt mer peiling enn meg når det gjelder dette? Den antenna ser jo helt grusom ut! Takk på forhånd!
MrLee Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 Hei Du kan få deg en stubby antenne? Jeg byttet til en slik på min og merket lite til forskjell på radiokvaliteten iallefall http://www.babybmw.net/forum/viewtopic.php?f=20&t=9757
Dufniall Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 Noen som er kommet lenger i retning av haifinne, eller 'shark', det siste året?? Synes som trådstarter det er altfor 'radiobil' å kjøre rundt med den lange antenne! Dessuten går den ikke inn i garasjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå