Steven Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Har noen K-sport coilovers på bilen min som er kjørt ca 300 mil. Disse skal nå selges da jeg har handla nytt som er på vei. Disse er uten TUV men veldig gode til banebruk. Justerbar høyde og hardhet. God kvalitet og leveres kun av GSbildeler som har en utsalgspris på 8990,-. Selges uten camber justering foran. Passer BMW E30 med 51mm fjærbein foran. Alle justeringsverktøy og manualer medfølger. Gi bud, men selges ikke under 4500.-
børge Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 å mye går det ann å justere dette?så så himla lite ut...
Steven Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Hmm....det vet jeg egentlig ikke. Kan ta å sjekke det opp!
larsnes Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 disse skal jeg ha 5000.- ring meg 90598668 eller send ditt tlf. mvh Lars
Steven Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Budet på 5000,- er notert Og sms er sendt.
Steven Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Har et bud på 5000,- av larsnes. Tenkte jeg skulle demontere dem i løpet av uka å få dem sendt til han som har det høyeste budet. Så det er bare til å gi bud
Stramvaier Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 solgt det??? noen her i lande som dere vet om som kan bygge fjørbeinene?? så man får gjenger
SSM Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Jeg har dette settet på M3en. Stor fornøyd med det!
Steven Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 har du demontert? Nei, leverte bilen inn til jigging idag for å fiksa opp en skade jeg fikk for 2 uker siden. Så det må vente til dette er gjort. Det er larsnes som har det høyeste budet til nå på 5000,-, og det er han det sendes til når det er demontert om ingen byr over
Steven Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 solgt det??? noen her i lande som dere vet om som kan bygge fjørbeinene?? så man får gjenger Ikke solgt nei, har du ikke gjenger i fjørbeinene? Trodde det var originalt jeg da du ikke vil få noen demper til å henge fast oppi der uten. Jeg hadde hvertfall gjenger og skrudde dem bare nedi. Kan foresten kanskje selges med fjærbeina om det er interessant
Stramvaier Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 solgt det??? noen her i lande som dere vet om som kan bygge fjørbeinene?? så man får gjenger Ikke solgt nei, har du ikke gjenger i fjørbeinene? Trodde det var originalt jeg da du ikke vil få noen demper til å henge fast oppi der uten. Jeg hadde hvertfall gjenger og skrudde dem bare nedi. Kan foresten kanskje selges med fjærbeina om det er interessant har jo jenger. men for å kunne bruke coilovers så man jo bygge om fjørbeinene så man får justeringsskål på den. ellers så får man jo ikke justert høyden på det... ser du på tråden til larsen så ser du åssen det må gjøres
SSM Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Gjengene er løse, så de skrur man jo bare fast med Z-skruer. Skjærer bort orginal skåla og lar sveisen og en liten bit vere igjen for ekstra sikkerhet.
Anbefalte innlegg