Torminator Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Lurer på om det er lett å ettermontere varme i noen sportsseter uten. Har andre seter med varmeelementer i bilen nå...
Hoem Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Er ikke spesielt vanskelig om ledningsnett ligger klart, må løsne trekket og legge matta under bare!
Torminator Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Dette er det samme med sportsseter i delskinn til E36? Noen som har gjort dette før?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Jeg har jort dette mange ganger og de er ikke så vanskelig vist du har litt teknisk innsikt og tolmodighet. En tang for ringene treket festes med og nye klips til sete bunnen er et must. Jeg ville ha byttet skumet i sitte puten samtidlig. Kjøp de til de siste modelene, disse har plast ramme og holder litt bedre en de gamle med metall.
Torminator Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Hva jeg skulle kjøpe til nyere modell? Og hva slags modell tenker du på? Har '98 seter nå, og de jeg skal montere er '96... Tusen takk for alle tips!!
Disaster Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Lurer på om det er lett å ettermontere varme i noen sportsseter uten. Har andre seter med varmeelementer i bilen nå... Følg denne linken du Torminator, bedre finner du ikke http://www.bmwe36blog.com/2006/12/21/in ... r-bmw-e36/
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Skummet i sitteputen, tror de hører til 95 og nyere.
GiljeN Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 jeg har lakt opp til varme i setene men hadde ikke det i de gamle men de virker ikke mangler det et rele eller noe ? er en e34 sry for jeg stjeler litt plass her =)
Disaster Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Lurer på om det er lett å ettermontere varme i noen sportsseter uten. Har andre seter med varmeelementer i bilen nå... Følg denne linken du Torminator, bedre finner du ikke http://www.bmwe36blog.com/2006/12/21/in ... r-bmw-e36/ Har du fulgt med på innleggene her?
Torminator Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Så det nå. Men har lagt opp alt i bilen fra før. Er noen sportsseter jeg skal flytte elementene fra noen originale til. Noen som vet at dette går? Så det var forskjellige delenummer på varmeelementer til sportsseter og vanlige hos GS... Noen som vet hva som må gjøres bare for å flytte over i setene? Alt i bilen er der fra før...
Disaster Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Ok da skjønner jeg hva du mener, ulike delenummer hos GS kan jo bety at de er ulike, men jeg vet jo ikke. ta en tlf. til GS og hør med dem hyggelige folk der
Torminator Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Jeg har jort dette mange ganger og de er ikke så vanskelig vist du har litt teknisk innsikt og tolmodighet.En tang for ringene treket festes med og nye klips til sete bunnen er et must. Jeg ville ha byttet skumet i sitte puten samtidlig. Kjøp de til de siste modelene, disse har plast ramme og holder litt bedre en de gamle med metall. Kan du vise til et bilde og delenr hos f.eks GS på hva slags klips jeg trenger?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Du trenger 4 52108130678 Og et ukjent antall 52101945543 gutta på gs har sikert noe formening om hvor mange de går. Varme elementene har forskjelig utforming, de på sports setene er smalere og har andre huller til feste av treket.
Torminator Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Ikke mulig å få plass til de altså? Og eventuellt borre andre hull?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Plass får du nokk, men de er ikke sikkert du får festet treket. Varme trådene ligger i runt hullene i elementet, så de er ikke mulig å flytte dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå