OpelHagen Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 hei har just kjøpt meg e30 her lure på hva som må til for og få godkjent bilen med en 6er 2.5 eller 2.8? noen som har no tips bilen er forøvrig en 1991model
SondreLM Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Du må søke i hvert fall, men tviler på at det er så lett nå siden du ikke har søkt før -08..? Ellers må du overføre alt fra en eventuell delebil, og bygge om til skivebremser bak.
325icab_88 Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Du må søke i hvert fall, men tviler på at det er så lett nå siden du ikke har søkt før -08..?Ellers må du overføre alt fra en eventuell delebil, og bygge om til skivebremser bak. Hva er problemet med å ikke ha søkt før -08? Alle E30 cab har likt understell. Dvs. som 325
SondreLM Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Du må søke i hvert fall, men tviler på at det er så lett nå siden du ikke har søkt før -08..?Ellers må du overføre alt fra en eventuell delebil, og bygge om til skivebremser bak. Hva er problemet med å ikke ha søkt før -08? Alle E30 cab har likt understell. Dvs. som 325 Mener jeg har lest her på forumet at hvis man ikke har søkt før -08, vil godkjenningen være vanskelig. Men men, sikkert en liten blinks fra min side Flott at du retter på meg. Skulle skrevet at jeg ikke er helt 100% sikker på akkurat dette
bmw-320i Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 er berre og te kontakt med biltilsynet og snakk med dei og kan du må gjera og skaffa for og få dette til. dei er veldig greie og snakka med og hjalper deg godt på vei med tios osv. lykke til
OpelHagen Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 har skive brems bak og visst caben har likt understell som 325 kan det jo ikke hver så mye som må til takker og bukker for svar og råd
OpelHagen Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 snakka med biltilsynet de sa jeg måtte få papire fra bmw på hva deler jeg trengte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå